Khamis, 2 September 2010

First entry

Assalamualaikum.

Dah lama tak write blog since berkuburnya blog aku kat friendster.
gila punya lama, sejak my graduation in 2008. huhu..
sekarang nak mula semula, just because aku rasa worth it
to share whatever  experience i gain in my KPLI course
maybe ramai rakan2 GSTT di luar sana (where ever you might be)
sudi nak mencari ilmu utk dikongsi bersama
hopefully they learn something
and aku pun dapat gain knowledge from someone else too

to start with, ni gamba buku2 yg aku dah beli sejak masuk KPLI
semuanya dibeli pada august 2010, sbb tu skrg aku bankrupt (kidding) ;p
buku pelajaran tak byk, tiga je, untuk Ilmu Pendidikan and English
tapi yang lain2 tu untuk siapkan assignment 
and also for my leisure reading.. hehe. santapan rohani bah. :)

yg atas skali is my favourite one.
satu hari nanti nak hadiahkan pada Danish, my nephew.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan