Khamis, 30 Disember 2010

Khairul Fahmi Che Mat, Safee Sali dan Harimau Malaya

Yeayyyy!! dah menang dah.
Paling membanggakan ialah keeper Fahmi dan striker Safee Sali.
BANGGAA BANGGAAAA
Aku tak minat pon tgk bola, kdg2 tgk pasal terpaksa, sbb dah takleh rampas remote tv.
Mlm tadi aku tgk bola dgn sukarela...hahaha.. sejarah!!!

** MESTI BF AKU SUKE TAHAP GABAN PASNI SBB AKU DAH LEH DIBAWAK CITE PASAL BOLA ** ..heheheheh

Semangat kebangsaan yang tinggi ni la buat aku lupa yg aku benci tgk bola sebenarnya. hahaha....

*ape kejadahnye kejar bola yg bulat tu sepadang-padang?*

best jadi penyokong Msia ni!!!! team kite makin mantap. tgkla gmbar penyokong yg dtg kat stadium, meriah sungguh yerrr.... RASE nak JOIN sekaki la kat stadium... buleh? sorak sampai hilang suara..hahah. mesti best!!




Pemain team Malaysia yang behempas pulas selamatkan rawang gol kite. Tgk tu Fahmi tinggi sungguh ye kamu lompat? Gonzales, sila ke tepi. Bola itu keeper sudah pegang. hehehe... eh eh.. apo kono nye Muslim tu? hehe... lompat jugak. Bangga dgn Muslim jugak, dia kerja keras, walaupun tertanduk gol ke-2 Indo, tp xpela, dia kerja keras nak selamatkan segala serangan Indo sebelum tu....






Kesian Fahmi kena laser. Bongok sungguh. Tak ke besau tu lampu laser, kot ye pun, sembunyi2 la sikit, jgn ler besau smpai satu muka nak suluh. Takde plak Fahmi boikot nak keluar padang kan? Camtu la player pro, tak mudah melatah. we are soooo proud of you Fahmi!!!!!! Still have long way to go, nnt leh la jadi keeper Msia utk World Cup. Aminnnnn!!!!!

Safee bergaya sakan la, gol dia rembat sumer cantek!! Berbakat sungguh Safee ni. kan..kan...


Safee hang tanduk bola sempat lg senyum eh.. hehehe... TAHNIAH MALAYSIA !!!


Kite CHAMPION!!! yeayyyyyyy...


Btw, saje nak habaq, Fahmi keeper Malaysia tu dah berpunya.
(semestinye bukan haku yg punyer..hahahaha)
Jgn frust menonggeng wanita-wanita di luar sane.


2 ulasan: